A bevásárlókosara jelenleg üres.
TERMÉKCSOPORTOK    Csakra ékszerek    Navaratna ékszerek    Meditációs ékszerek    Nepáli ékszerek    Viking és kelta ékszerek    Reiki szimbólumok    Egyiptomi ékszerek    Asztrológiai ékszerek    Borostyán babalánc    Kiegészítők    Újdonságok    Akciós ékszerek!    Egyedi ékszerek TERMÉKTÍPUSOK    Medálok    Fülbevalók    Karkötők, bokaláncok    Nyakláncok    Ékszer szettek ÚJ    Gyűrűk    Charm KÜLÖNLEGES AJÁNLATAINK    Gyerekeknek    Férfiaknak    Kismamáknak    Ballagásra ajánljuk!




Csakrateszt

Kérdezd tanácsadónkat!



Mandra | Vásárlási és szállítási feltételek

Vásárlási és szállítási feltételek PDF  | Nyomtatás |  E-mail

 

 

A Mandra webáruházban az alábbi lépéseken keresztül vásárolhatod meg a termékeket.

1. lépés: BEJELENTKEZÉS, REGISZTRÁCIÓ

Nem szükséges regisztráció a Mandra webáruházban való nézelődéshez, a szöveges tartalmak, vagy a termékek jellemzőinek, árának megtekintéséhez.

A termék(ek) megrendelése előtt azonban regisztrálni kell.  A regisztráció során meg kell adnod:

1. neved
2. címed (számla miatt!)
3. szállítási címedet
4. e-mail címedet
5. telefonszámodat.

Ezek a személyes adatok a rendelés zökkenőmentes teljesítéséhez szükségesek. Az általad megadott személyes információkat a vonatkozó adatvédelmi törvény betartásával, kizárólag a rendelési folyamat lebonyolítására, hírlevelünk megküldésére (amennyiben igényled), illetve felmerülő probléma esetén a Veled való kapcsolatfelvételre használjuk, azt harmadik személynek semmilyen körülmények között sem adjuk ki.

2. lépés: HASZNÁLATI FELTÉTEL ELFOGADÁSA

Személyes adataid megadása után a használati feltételeket kell elfogadd, az „elfogadom a feltételeket” gombra kattintva.

3. lépés: E-MAIL VISSZAIGAZOLÁS, SZEMÉLYES JELSZÓ MEGADÁSA

A./ ÚJ REGISZTRÁLÓ ESETÉN

A használati feltételek elfogadása után a rendszer egy e-mailt fog küldeni az általad megadott e-mail címre, amelyben visszaigazoljuk a regisztrációt és megadjuk személyes jelszavadat. Ez egy betűkből és számokból álló kombináció, amelyet bármikor megváltoztathatsz weboldalunkon (Regisztráció menüpont alatt az  Adatok módosítása címszóra kattintva). Felhasználó neved az e-mail címed lesz.
Például:
jelszó: virag01 (a rendszer adja meg automatikusan)
felhasználónév: kisvirá Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. (az általad megadott mail címed)
Ha adataidban változás történik, akkor is a Regisztrációs oldalon az Adatok módosítása címszó alatt teheted ezt meg, az új megrendelés elindítása előtt.

Ha a rendszer által megadott jelszót nem szeretnéd megjegyezni, akkor bejelentkezés után, az Adatok módosítása címszó alatt ezt is megteheted, az általad választott új jelszó beírásával.


B./  MÁR REGISZTÁLT VÁSÁRLÓ ESETÉN

Ha már regisztrált vásárló vagy, akkor a megrendelés elindítása előtt be kell jelentkezned, a rendszer ekkor emlékezni fog a korábban megadott adatokra. Ha mégis változtatni akarsz valamilyen adaton, pl. a szállítási címen, akkor lépj vissza az Adatok módosítása oldalra, írd be a kívánt változtatást, majd folytathatod a fizetést.


4. lépés: MEGRENDELÉS

A bejelentkezés után, a vásárlás következő lépése a kosarad tartalmának ellenőrzése. A megrendelés elküldése előtt újra ellenőrizheted a kosár tartalmát, változtathatod azt: visszatérhetsz a további vásárláshoz, vagy törölhetsz  már a kosárba helyezett terméket. A kosár tartalmának véglegesítésekor jóváhagyod a megrendelést, ezzel együtt azt is elfogadod, hogy ez fizetési kötelezettséget von maga után, majd tovább lépsz a Pénztárhoz.

5. lépés: PÉNZTÁR, FIZETÉS

Ekkor újra megjelennek a rendszer által aktuálisan tárolt személyes adataid (név, cím, számlázási cím, szállítási cím, telefon, e-mail cím). Ekkor választhatod ki, hogy melyik címedre szállítsunk és azt is hogy milyen módon szeretnél a megrendelt termékhez jutni.

6. lépés: SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Jelenleg két módon kaphatod meg a megrendelt terméket:

1. Házhozszállítás
A megrendelt terméket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk. Ennek díja 990 Ft (bruttó) a futárnak történő úgynevezett utánvétes fizetés esetén, és 790 Ft (bruttó) a bankkártyával, a megrendeléskor történő kifizetés esetén.  Szállítási idő: 2-4 munkanap átlagosan. Minimális rendelési érték házhozszállítás esetén: 2.500Ft.
15.000 Ft (bruttó) rendelési érték felett a szállítási költséget átvállaljuk, így abban az esetben Neked 0 Ft-ba kerül.
A kiszállítást futárszolgálat végzi. A futár maximum 3-szor kísérli meg a kiszállítást. Ha a megadott címen nem talál, akkor telefonon egyeztet Veled, hogy a Neked legalkalmasabb időpontban újra leszállíthassa a kívánt terméket. Ha a 3-szori kísérlet után sem jár sikerrel, akkor az árut visszaszállítja a Mandra webáruház ügyfélszolgálatára. Munkatársunk további 1 héten keresztül ismét próbálkozik a kapcsolatfelvételre. Ha ez neki sem sikerül, akkor ezután az 1 hét után töröljük a megrendelést a rendszerünkből.

2. Személyes átvétel Pick Pack Ponton

Csomagátvétel az ország 89 városában működő Pick Pack pontokon, új átvételi lehetőség, melynek díja 990Ft (15.000Ft felett ez is ingyenes), részletekett pedig ide kattintva olvashatsz. Pick Pack Ponton történő átvétel esetén is a minimális megrendelési érték (bruttó) 2500 Ft.

Figyelem! 2014. április 9-től 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontja alapján, annyiban változnak a Pick Pack Ponton történő csomagátvétel szabályai, hogy ezentúl a megrendelő jogosult csak a csomag átvételére (igazolva magát valamilyen hivatalos dokumentummal), illetve 2 tanúval aláírt meghatalmazással meghatalmazottja is.

FIZETÉSI MÓDOK

Ha az átvétel módját kiválasztottad, akkor a rendszer véglegesíti a fizetendő összeget, azaz abban az esetben, ha házhozszállítást kértél és a megrendelt termékek összértéke nem haladja meg a bruttó 15.000 Ft-t, akkor a házhozszállítás díját (990 Ft vagy 790Ft) is hozzáadja a fizetendő végösszeghez. Kérünk, hogy ha a kiszállításnál már az előre történő bankkártyás fizetést választod, akkor a kiszállításnál is ugyanezt jelöld be. Ellenkező esetben rossz összeget számol a rendszer és esetleges gabalyodás fordulhat elő. Ha személyesen veszed át a megrendelést, vagy 15.000 Ft felett vásároltál, akkor természetesen 0 Ft szállítási díjat írunk a végszámlához.

Jelenleg kétféle módon fizetheted ki a megrendelésedet:

1. Házhozszállítás esetén, a megrendelés átvételekor, utánvét formájában,

2. On-line Bankkártyával történő előre fizetés a CIB bankon keresztül:

A Mandra webáruház a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Mandra webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Mandra webáruház nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Mandra webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az internet böngésződ programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A vásárolt ékszer ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámládon.

Ha a bankkártyás fizetési módot választod, mindenképpen  olvasd el a bank által megadott részletes tájékoztatót!

Mire figyelj a vásárláskor?

·Olvasd el a Mandra webáruház ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!

·Tanulmányozd át a Mandra webáruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az adataid biztonságát!

·Tartsd nyilván a vásárlással kapcsolatos adataidat!

·Tartsd nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adataidat! (tranzakció azonosító, engedélyszám)

·Biztosítsd, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.

·Használj olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!

A biztonságról

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. A CIB Bank rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Elfogadott kártyák

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

Fizetés lépései

1. Mandra webáruház oldalán kiválasztod a megrendelni kívánt ékszert, ékszereket, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánod teljesíteni.

2.Ezt követően átkerülsz a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadataidat szükséges kitöltened.

3.A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatod el a tranzakciót

4.A fizetést követően visszatérsz a Mandra webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kapsz visszaigazolást. A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését a megrendelés ellenértékével.Ha nem kerülsz visszairányításra a fizetőoldalról a Mandra webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattintasz, ill. bezárod a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.

 

8. lépés: RENDELÉS ELKÜLDÉSE

A megrendelt tételek véglegesítése, a kiszállítás és kifizetés módjának kiválasztása után nyomd meg az „Elküld” gombot, ezzel válik véglegessé a megrendelésed. A kosár tartalmának véglegesítésekor jóváhagyod a megrendelést, ezzel együtt azt is elfogadod, hogy ez fizetési kötelezettséget von maga után. A megrendelés fogadásáról rendszerünk automatikusan küld egy visszaigazoló levelet e-mail címedre.
A megrendelésed összeállítása után is kapsz majd egy levelet, amely a kiszállítás várható időpontját tartalmazza. Ez általában a megrendeléstől számított 2-4 munkanapon belül fog megtörténni. Ha bármilyen probléma merülne fel a megrendelt termékek összeállításakor, azonnal felvesszük Veled a kapcsolatot.

Mivel a visszaigazolás az általad megadott e-mail címre történik, ezért annak korrekt elérhetősége Te felelősséged. A rendelés és visszaigazolás írásban megkötött szerződésnek minősül, melynek a nyelve magyar. A rendeléseket elektronikusan és papír alapon iktatjuk, melyek a későbbiekben visszakereshetők visszamenőleg. Szerződéses feltételeinket nem magatartási kódex alapján dolgoztuk ki.

Adatbeviteli hibák javítása
Lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlop alatt található adatbeviteli mezőbe írd be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomd meg a frissítés gombot. Ha törölni kívánod a kosárban található termékeket, akkor nyomd meg Törlés gombot.


Rendelés visszaigazolása
A Szolgáltató köteles a Vevő részére a megrendelés leadását követő 48 órán belül emailben visszaigazolni a leadott rendelést. Amennyiben ez 48 órán belül nem történik meg, úgy a Megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni.

6:85. § [Az elektronikus szerződéskötési szabályok hatálya és kógenciája]
(1) E fejezet rendelkezéseit - az elektronikus úton tett szerződési jognyilatkozat hatályossá válására vonatkozó rendelkezés kivételével - elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékű egyéni kommunikációs eszközzel kötött szerződés esetén nem kell alkalmazni.
(2) Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződéskötés esetén az e fejezet rendelkezéseitől eltérő megállapodás semmis.

EGYÉB TUDNIVALÓK:

 

REKLAMÁCIÓ ÉS GARANCIA

A megrendelt és kiszállított termékekkel kapcsolatban mennyiségi és/vagy minőségi kifogás esetén a futárcég a kifogásolt terméket visszaszállítja, feltéve, ha a reklamáció már a kézhezvételnél megtörtént. Ezért mindenképpen javasoljuk, hogy ellenőrizd a csomagot annak átvételekor. Jogos reklamáció esetén (pl. nem azt kaptad, amit megrendeltél, hibásan, sérülten érkezett, vagy nem annyi, amennyit kértél), webáruházunk felveszi Veled a kapcsolatot, és egyeztet egy új kiszállítási időpontot. Ebben az esetben az új kiszállítás költsége már webáruházunkat terheli. Minőségi és/vagy mennyiségi kifogást a hozzánk küldött e-mailben tehetsz meg ( Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. ), a kézhezvétel napján.

Az általunk forgalmazott ékszerekre teljes körű garanciát vállalunk, az ezüst ékszerek mindegyike hivatalosan fémjelzett, névjelünkkel ellátott*. Természetesen a  nem megfelelő használatból eredő károkért és sérülésekért nem tudunk felelősséget vállalni.

Az ezüst ékszerek, melyek drágaköveket is tartalmaznak, különös figyelmet igényelnek. Előfordulhat, hogy a bármennyire is gondosan fogalt a kő, mégis kipotyog. Erre 6 hónap garanciát vállalunk az általunk forgalmazott ékszerek esetében. Ez azt jelenti, hogy vagy kicseréljük az ékszert, vagy pótoltatjuk a követ saját költségünkön. Ha valamilyen sérülésből (pl kemény felületre esett, hozzáütődött valamihez) adódik a sérülés vagy a kő-vesztés, abban az esetben is tudunk segíteni a javításban, de ekkor, illetve a 6 hónap letelte után már a vevő költsége a javíttatás. Az ezüst vezeti a hőt, így a drágaköveket tartalmazó ékszerek esetében nem lehet semmilyen forrasztásos beavatkozással javíttatni az ékszert, azaz a gyűrűt sem lehet kissebbítetni például. Ekkor ugyanis meglazulhatnak a foglalatba ágyazott kövek, és sorra kieshetnek. Ekkor már mi sem tudunk segíteni. Egy hozzáértő ötvös tudja és nem is válallja el az ilyen munkát.

A jótállás, garancia igények ügyintézésével kapcsolatos 2014. május 14-én hatályba lépő 19/2014. (IV/29.) NGM rendelet alapján, a Mandra webáruházban vásárolt termékek garanciális javításával, cseréjével kapcsolatban a következő szabályok és tennivalók érvényesek:

  1. A rendelet értelmében a garanciális igényt bejelentő vásárló kötelessége a szerződés megkötésének, azaz a vásárlás tényének és idejének bizonyítása a számla bemutatásával.
  2. A Mandra webáruház a jótállási igény bejelentéséről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben az alábbiakat kell rögzíteni: a bejelentő/vásárló neve, nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez; a szóban forgó termék/ékszer megnevezése és vételára; az értékesítés időpontja (számla alapján);a hiba bejelentésének időpontja; a hiba leírása; az érvényesíteni kívánt jogát a vevőnek (pl. a kiesett kő pótlása); a rendezés vagy elutasítás ténye és indoka.
  3. A felvett jótállási jegyzőköny másolatát a vásárló rendelkezésére kell bocsájtani.
  4. Amennyiben a jegyzőkönyv felvételekor a Mandra webáruház nem tud nyilatkozni a jótállási igény elfogadásáról vagy elutasításáról, vagy a békéltető testülethez fordulásáról, erről a döntésről a vevőt 5 munkanapon belül értesíteni kell.
  5. A jegyzőkönyvet a Mandra webáruház 3 évig köteles megőrizni és az ellenörző hatóság kérésére bemutatni azt.
  6. A jótállási igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.
  7. A Mandra webáruháznak törekednie kell a 15 napon belüli javításra vagy cserére.
  8. Kijavításra a terméket/ékszert elismervény ellenében kell a Mandra webáruháznak átvennie, amelyen a vevő neve, elérhetősége, a termék azonosításához szükséges adatok (cikkszám), az átvétel időpontja és kijavított termék átvételének időpontja kell hogy szerepeljen.

A garanciális javításokra vonatkozó igényt az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mail címünkre küldött levélben vagy telefonon, a 06/20/9578082-es telefonszámunkon lehet bejelenteni.


*A 2gr alatti ezüst ékszerek a hatályos jogszabályok szerint csak finomságjellel (925) és a névjelünkkel rendelkeznek. Fémjel csak a 2gr feletti ezüst ékszerekre tehető (további információt ebben a témában a NEHITI weboldalán találhatsz).

ELÁLLÁS

2014.06.13-tól hatályba lép 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet mely a távollevők között kötött szerződésekkel  kapcsolatos törvényi szabályozást tartalmazza. A törvény hatályba lépésével a 213/2008. (VIII. 29.) Korm. rendelet, és a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet hatályát veszti.

Az internetes csomagküldő áruházak, így a Mandra webáruház működésének jogi hátterét 2014. 06. 13-tól az újonnan hatályba lépő, a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) Kormány rendelet szabályozza. Ennek teljes szövegét ide kattintva olvashatod. Ez alapján megrendelésedtől a megrendelt termék átvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhatsz. Ebben az esetben a teljesítéssel összefüggésben az áru ellenértékét és ha volt szállítási költséged a megrendelt csomagra (azaz 15.000Ft alatt volt a megrendelésed értéke) akkor annak az árát is visszatérítjük vevőink részére, melyet az A-mandra Kkt., a Mandra webáruház üzemeltetője köteles a visszaküldött áru kézhezvételétől számított legkésőbb 14 napon belül visszafizetni. Elállás esetén a termék sértetlen állapotban történő visszajuttatásának költsége és felelőssége Téged terhel.

Vásárlástól/megrendeléstől való elállás írásban kezdeményezhető a kormányrendelet alapján, ennek módjai a Mandra webáruházban:

  • e-mailt küldhetsz az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. címünkre,
  • vagy levelet szintén ebbéli szándokodról, az A-mandra Kkt., 1161 Budapest, Petőfi utca 59. címünkre,
  • melyben jelzed elállási szándékodat a megrendelés számának feltüntetésével.

Az ellálási szándékot bejelentő levélhez felhasználhatod az alábbi az elállási nyilatkozat mintát is.

Elállási/Felmondási nyilatkozat minta (A szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza a fentebbi elérhetőségek valamelyikére).    Vállalkozás adatai

Név: A-mandra Kkt., Mandra webáruház

Székhely:1161 Budapest, Petőfi utca 59.

Levelezési Cím: 1161 Budapest, Petőfi utca 59.

Email cím: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Telefonszám: 06/20/957-8082

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében: 

Megrendelés száma:………………………………………………………….  Termék megnevezése:………………………………………………………..   Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: .............................................

A fogyasztó neve:………………………....................... A fogyasztó címe:………………………....................... A fogyasztó telefonszáma:..............

Határidőben gyakorolod az elállási jogodat, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt küldöd el az elállási nyilatkozatot. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, emailen keresztül történő értesítés esetén az email küldésének idejét kell figyelembe vennünk.

Elállás esetén köteles vagy a megrendelt terméket címünkre késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldöd a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Mandra webáruház azonban nem köteles a Vásárló része megtéríteni azon többletköltségeket, amely az általunk felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Mandra webáruház jogosult a Vásárló által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Te más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulásodat adod; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Téged semmilyen többletköltség nem terhelhet. A Vevő csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.
Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal. Ha a termék(ek) nem rendeltetésszerű használatából eredő minőségi romlást tapasztalunk, abban az esetben a Mandra webáruháznak jogában áll a vevőtől követelni a kár megtérítését. Javasoljuk, hogy a termék csomagolását óvatosan bontsd fel és a csatolt számlát is őrizd meg legalább az elállási jog gyakorlásának határidejéig.

ADATVÉDELEM

A

A Mandra webáruház, illetve üzemeltetője az A-mandra Kkt. tájékoztatja ügyfeleit (regisztrált vásárlók), hogy adataik biztonságos tárolásáért technikailag minden elvárhatót megtesz, beleértve ebbe a személyes adatok védelmére vonatkozó 1992. évi LXIII. törvény előírásainak betartását.

A regisztrált felhasználók és a vevők adatait az A-mandra Kkt. tárolhatja, és azokat statisztikai célokra összesítve szabadon felhasználhatja. A regisztrált felhasználók és a vevők adatait harmadik fél részére semmilyen körülmények között nem adjuk át. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek. Regisztrált ügyfeleink az adataik törlését az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. email címen kérhetik. Egyéb esetben az adatokat 5 évig őrizzük.

Hírlevelünkről a kiküldött hírlevél alján lévő linkre kattintva lehet leiratkozni.

Panasz ügyintézési lehetőségek ismertetése:

Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

A-mandra Kkt:

Levelezési cím: 1161 Budapest, Petőfi utca 59.
Telefonszám: +36 20 957 8082
Email cím: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677

Vagy az illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetősége mely az alábbi linken érhető el: http://www.nfh.hu/magyar/informaciok/elerheto/teruleti


Jó vásárlást, hasznos böngészést kívánunk!

 

English






Elfelejtette jelszavát?
Elfelejtette felhasználónevét?
Még nincs fiókja? Regisztráljon


Megbizhatobolt.hu - Ellenőrzött weboldal!

Írd be a keresendő szót és keress oldalunkon.


Név:

Email:



Elérhetőségünk: tel: (06-1) 788-2067, email: info@mandra.hu


Kép